Hørt denne i kveld: John Lennon. 1990. «The Lost Sleepy Blind Lemon Lennon Album”

Som musikksamler synes jeg det er artig å samle på bootlegs (uoffisielle utgivelser) av forskjellige artister. I dag kom jeg over denne som jeg rakk å spille igjennom før kvelden var over.

John Lennon. 1990. «The Lost Sleepy Blind Lemon Lennon Album”. A Library Product – 2341. Flac-files

En samling med 18 mer eller mindre bra Lennon-innspillinger som aldri kom med på noen offisielle Lennon-plater, med ganske så stor variasjon i kvalitet både låtmessig og lydmessig. Uansett er det en artig sak å ha i samlinga si. Det er jo alltid fint å høre på Lennon, selv om det også er litt vemodig, enda det er over 43 år siden han ble borte for oss.

Jeg finner overhodet ikke noe info om plata på nettet, annet enn det som ligger på Discogs og en del salgssteder. Dette er nok en bootleg for samlere og fans. Sånn som meg.





Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

VR-tur på tredemølla i dag: USA. 10573. New York. Rye Town, Port Chester.

Gratulerer med dagen i dag Alvin Lee! Uforglemmelig gitarist!